Kierowanie Facebook stało się zawodem XIX wieku.

W momencie kiedy Facebook rozpoczynał swoją przygodę, nikt w najśmielszych marzeniach nie był w stanie odgadnąć jego niewyobrażalnego sukcesu. Dla typowego internauty jest doskonałym komunikatorem z najbliższymi oraz znajomymi natomiast dla zawodowych marketingowców narzędziem pracy. Dziś nie jedno wydawnictwo proponuje kursy z zakresu social media. Tam uczą się, że prawie każdy szczegół komunikacji jest bardzo ważny i że w świecie internetu nie istnieje miejsce na komplikacje.

 

Kierowanie Facebook stało się zawodem XIX wieku. Kiedy zastanowimy się troszkę szerzej nad hasłem social media, to szybko dojdziemy do konkluzji, iż jest to twór “społeczny”. A przynajmniej posiadający taką fasadę. Dlatego też sprawa komunikacji marketingowej musiała przejść pewne zmiany. Marki chcąc podtrzymać zaangażowanie osobistych klientów, zmuszone są do kreatywnych zagadek, głosowań, rankingów czy też wielu innych zabierających uwagę akcji. Pamiętajmy, że każda osoba posiadająca profil przykładowo na Fb, ma nieprawdziwe wyobrażenie, iż jest to jego prywatna “ziemia”, w sieci internet. To bardzo złe wrażenie, lecz przymusza to przedsiębiorstwa, do prowadzenia komunikacji bardziej osobliwie. Redagowanie postów w mediach społecznościowych powinno odbywać się w charakterze personalnym. Każda marka musi mieć własnego ambasadora, który relacjonować będzie wszystkie wydarzenia w spółce.

 

Pomysłowość i zaangażowanie nie mogą mieć granic. Facebook to miejsce gdzie właściwie każdy ciekawy pomysł na większą liczbę fanów oraz dzielenie się odczuciami może okazać się viralowy. Zdjęcia powinny odbiegać od palety barw szablonu Facebooka. Dzięki temu udostępniane przez nas posty szybciej rzucą się innym w oczy podczas przewijania tysięcy postów. Wszelkie zasięgi są realizowane przez algorytm, który wynagradza zdjęcia, na których znajdują się uśmiechnięte osoby. Traktujmy social media jak własną służbową sferę. Nawiązujmy przez nie kontakty z innymi markami. Dzielmy się komunikatami, oznaczajmy oraz sami dodawajmy komentarze. Tylko w taki sposób na pewno osiągniemy internetowo-społeczny sukces.

Źródło: szkolenia Chełm

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *